Умови обміну і повернення

Компанія керується Законом «Про захист прав споживачів» в питаннях повернення і обміну товарів належної якості.

Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні і поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

 

Товари належної якості, яким надано дозвіл на повернення і обмін, можуть бути повернуті протягом 14 днів після отримання покупцем, якщо:

  • товар не був у вживанні і не має слідів використання споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям і т. п .;
  • товар повністю укомплектований і збережена фабрична упаковка;
  • збережені всі ярлики і заводське маркування;
  • товар зберігає товарний вигляд і свої споживчі властивості.

Строки повернення

Повернення можливе протягом 14 днів після отримання (для товарів належної якості).

Зворотня доставка товарів відбувається за домовленістю.

Покупець має право на обмін і повернення товару на протязі 14 днів з дня покупки, при умові, що товар не був в користуванні, збережений його товарний вигляд, пломби, ярлики, етикетки, а також товарний чек. Перевіряйте комплектацію і зовнішній вигляд товару під час його отримання!

Покупець самостійно несе овідповідальність за зовнішній вигляд і комплектацію товару післе його отримання від продавця.

Обмін або повернення товару відповідної якості відбувається за рахунок покупця.

Вартість доставки не компенсується.

Попередньо оплачені, але не забрані вчасно замовлення повторно відправляються за умови компенсації транспортних витрат (послуг "Нової пошти" з доставки в обидві сторони). Або за домовленістю сторін здійснюється повернення коштів за замовлення на картковий рахунок покупця за вирахуванням транспортних витрат.